آذرنام
خانه / نقل / قیمت خرید نقل بیدمشک ارومیه

قیمت خرید نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه یکی از خوشمزه ترین شکلات هایی است که در کشور ایران فروش فوق‌العاده بالایی دارد. اغلب مشتریان ترجیح می‌ دهند نقل‌ های بیدمشک را با قیمت های مناسب و اقتصادی خریداری کنند.

فروش عمده این محصولات به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه انجام می‌ شود، بنابراین خریدار در هنگام تهیه کردن آن می‌ توانند محصولات را به روش غیر حضوری سفارش داده و آن ها را با قیمت های مناسب و زیر قیمت بازار تهیه نماید.

قیمت خرید نقل بیدمشک ارومیه

طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل

طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل

پخت نقل تاریخچه ی دور و درازی در کشور ما دارد، اگر می خواهید با طرز تهیه نقل بیدمشک آشنا شوید با ما همراه باشید؛

برای این کار ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کرد، بهتر است از مواد اولیه کاملا تازه و مرغوب استفاده کنید تا طعم نقل بیدمشک به بهترین صورت ممکن باشد.

برای تهیه این محصول کافیست شکر، گلوکز، بادامم، مغز گردو و مغز پسته و اسانس بیدمشک داشته باشید، حال شما می توانید با استفاده از این مواد اولیه بهترین نقل بیدمشک را تهیه کنید

  1. ابتدا درون یک قابلمه متوسط شکر را اضافه کنید، سپس مقداری آب را درون قابلمه بریزید و شعله گاز را روی حرارت متوسط قرار دهید.
  2. محتویات داخلی قابلمه را با کمک یک قاشق چوبی بزرگ و آرامی هم بزنید تا مواد به خوبی حل شوند بگذارید به جوش بیایند.
  3. بعد از آن طعم دهنده بیدمشک را اضافه کنید. سپس گلوکز مایع را به ترکیب خود اضافه کنید و با سرعت هرچه بالا مواد را هم بزنید تا یک ترکیب یک دست به دست بیاید، بعد از گذشت زمان متوجه می شوید یک ماده خمیری شکل و نرم به دست می آید.
  4. حال می توانید از بادام ها را به درون نقل ها اضافه کنید و آن را به شکل دلخواه خود برای یک سینی که کاغذ روغنی را بر روی سطح آن قرار داده اید بگذارید تا خنک شود و استحکام بیشتری پیدا کند، حال نقل شما آماده است و می‌ توانید آن را نوش جان کنید.

بازرگانی فروش نقل بیدمشک ارومیه

بازرگانی فروش نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک با طرفداران زیادی در سرتاسر کشور دارد، بازرگانی فروش نقل بیدمشک ارومیه با عرضه کردن انواع نقره درجه یک و مرغوب به سرتاسر ایران می خواهد محصولات را با قیمت های بسیار مناسب و ارزنده به بازار عرضه کند.

شما می توانید این محصولات را با قیمت های مناسب در مقادیر دلخواه خریداری کنید، خرید از طریق این بازرگانی به صورت غیر حضوری امکان پذیر است، بنابراین مشتریان بدون دغدغه اضافی می توانند محصولاتشان را سفارش دهند و آن را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …

دیدگاهتان را بنویسید