آذرنام
خانه / حلوا گردویی / قیمت فروش عمده حلوا گردویی ارومیه

قیمت فروش عمده حلوا گردویی ارومیه

اطلاع دقیق از قیمت حلوا گردویی ارومیه همانند هر کالای دیگر مشتری را قادر می سازد تا خریدی موفق و به دور از ضرر را تجربه کند؛ مراجعه حضوری به کارگاه های تولیدی معتبر و نیز مطالعه سایت های اینترنتی شناخته شده تا حد زیادی می تواند این نیاز خریداران را مرتفع ساخته و آنان را در رسیدن به قیمتی ارزان و رقابتی کمک کند.

قیمت حلوا گردویی

تاریخچه حلوا گردویی ارومیه

حلواها از دیرباز در سفره های ایرانیان نقش پر رنگی داشته و دارند. در دسترس بودن شیره انگور به عنوان مهم ترین ماده ی تشکیل دهنده ی حلوا گردویی زمینه را برای خلق چنین خوراک منحصر به فردی مهیا کرده است.

تولید گسترده شیره انگور از یک سو و قرار گرفتن شهر ارومیه در منطقه ای کوهستانی و سردسیری از سویی، مادران این سرزمین را بر آن داشته تا ماده ای متناسب با داشته های خود و شرایط آب و هوایی منطقه تولید کنند.

اگر چه مستندات دقیق تاریخی در مورد قدمت و تاریخچه حلوا گردویی ارومیه در دست نیست اما شنیده ها حکایت از آن دارد که این خوراکی خوشمزه آیینی، از گذشته های دور حلاوت بخش کام میهمانان و زینت بخش سفره ی میزبانان بوده است.

قیمت حلوا گردویی

آخرین قیمت حلوا گردویی ارومیه

برای تعیین قیمت یک محصول عوامل زیادی تاثیر گذار است که حلوا گردویی ارومیه نیز از این دایره خارج نیست.مواردی چون:

  • نوع مواد اولیه به کار برده شده از حیث کیفیت و مرغوبیت
  • نوع فروش محصول از لحاظ عمده و جزئی بودن
  • حجم و مقدار محصول تولید شده.روشن است که با افزایش تولید یک محصول به جهت کاهش هزینه های جانبی، قیمت نهایی هم اقتصادی تر می شود.
  • در دسترس بودن مواد اولیه. اگر مواد تشکیل دهنده ی یک محصول از خود آن منطقه تامین گردد منجر به تولید محصولی ارزان خواهد شد.
  • نوع بسته بندی کالای تولیدی

به نظر می رسد بهترین روش برای آگاهی و اطلاع از آخرین قیمت حلوا هویج و حلوا گردویی، تماس با واحدهای تولیدی و نیز برقراری ارتباط با مشاورین فروش سایت های اینترنتی باشد. طبیعی است که هر چقدر حجم خرید در یک معامله بیشتر باشد مقدار تخفیف هم بالاتر خواهد بود.

قیمت حلوا گردویی

فروش صادراتی حلوا گردویی ارومیه

در طی سال های گذشته فروش صادراتی حلوا گردویی ارومیه روند رو به رشدی داشته است. عموما ارزان بودن نیروی کار و نیز پایین بودن حامل های انرژی در کشور زمینه را برای تولید محصول ارزان فراهم ساخته است.

امروزه با توجه به نیازی که در جوامع بشری نسبت به تهیه و تامین مواد غذایی ارگانیک و طبیعی ایجاد شده، زمینه برای صادرات و ارسال حلوا گردویی ارومیه مهیا گردیده است.

این محصول در صورت معرفی به بازارهای جهانی و بین المللی از شانس بیشتری برای صادرات برخوردار بوده و می تواند ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند. پایین بودن قیمت حلوا گردویی در مقایسه با محصولات مشابه و نیز بالا بودن خواص آن ازجمله مزیتهای صادراتی آن است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com