آذرنام
خانه / نقل / قیمت خرید نقل بیدمشک سنتی با کیفیت

قیمت خرید نقل بیدمشک سنتی با کیفیت

نقل بیدمشک سنتی از اصیل ترین و معروف ترین نوع شیرینی جات تهیه شده شهر ارومیه به شمار می‌ رود به طوری که از گذشته تا کنون این محصول اصیل به طور رایج مورد استفاده قرار می گیرد.

این شیرینی با استفاده از عرق بیدمشک خالص و شکر درجه یک تهیه می شود که عطر و طعم محبوب و منحصر به فردی به آن بخشیده است و توانسته است مورد پسند بسیاری از افراد واقع شود؛ نقل بیدمشک ارومیه در اندازه ی ریز و به صورت بسته بندی شده یا فله ای با توجه به درخواست مشتریان قابل تهیه می باشد.

نقل بیدمشک سنتی با طعم بی نظیر و درجه کیفیت بالا روزانه در حجم بالا در واحد تولیدی آذرنام تولید و فرآوری می شود و پس از آن با ارسال مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می گردد.

قیمت نقل بیدمشک در صورتی که به صورت مستقیم از واحد تولیدی آذرنام خریداری شود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و در مقایسه با تولیدی های دیگر از قیمت ارزان تری برخوردار خواهد بود.

شایان به ذکر است که با ارسال مستقیم و بدون واسطه این محصول از تولیدی آذرنام هزینه های مازاد و جانبی بر عهده ی خریداران و فروشندگان قرار نخواهد گرفت؛ نقل بیدمشک سنتی برند آذرنام در حجم عمده با قیمت تولیدی در اختیار همکاران، خریداران و فروشندگانی که قصد تهیه این محصول را دارند، قرار می گیرد.

نقل بیدمشک سنتی

مزایای نقل بید مشک سنتی آذرنام

نقل بیدمشک سنتی

نقل بیدمشک ارومیه از گذشته تا کنون به عنوان یکی از اصیل ترین محصولات و سوغاتی های شهر ارومیه به شمار می رود که روزانه در حجم و تناژ بالا در مجموعه آذرنام فرآوری و تولید می شود.

این مجموعه به کمک مهارت و تخصص نقل پزان با تجربه این خطه این شیرینی را بسیار خوش طعم و با کیفیت تهیه می سازد که طعم کاملا اصیل و سنتی در آن حفظ گردیده است و متمایز از طعم و کیفیت سایر محصولات مشابه موجود در بازار به مصرف کنندگان و علاقه مندان آن عرضه می گردد‌.

نقل بیدمشک سنتی

پخش سراسری نقل بیدمشک سنتی

نقل بیدمشکی ابریشمی آذرنام پس از طی مراحل فرآوری و تولید در هر میزان و حجمی که توسط خریداران و فروشندگان درخواست شود، به سراسر نقاط کشور و هر شهر و استانی که در آن مشغول به فعالیت اند، با صرف کمترین زمان ممکن عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …