آذرنام
خانه / نقل / پخش عمده نقل گشنیز نیم کیلویی در مشهد

پخش عمده نقل گشنیز نیم کیلویی در مشهد

نقل گشنیز نیم کیلویی یک سوغاتی معمولی نیست. بلکه یک نوستالژی اصیل و سنتی است که نخودچی کشمش و آجیل نسل های گذشته را تداعی می کند. ریزی و طعم نشاط آور نقل گشنیزی باعث شده که به جای قند با نوشیدنی های گرم استفاده شود.

مصرف نقل ارومیه به همراه نوشیدنی، باعث محبوب شدن آن شده است. مسافران زیادی این نقل را به عنوان یک سوغاتی دلخواه برای عزیزان خود خریداری می کنند.

پخش عمده نقل گشنیز نیم کیلویی در مشهد، توسط مجموعه آذرنام به عنوان بهترین تولید کننده انواع نقل ارومیه، فرصت خرید با کیفیت ترین نقل کشور را برای خریداران عمده فراهم کرده است.

نقل گشنیز نیم کیلویی

منافع خرید عمده نقل گشنیز نیم کیلویی برای مشهد

نقل گشنیز نیم کیلویی

نقل گشنیز درجه یک برای تعداد زیادی از مسافران، یادآور خاطرات پدربزرگ ها و مادربزرگ هاست. نقل گشنیز همیشه جزئی از آجیل نخودچی و کشمش بوده است. کمتر جوانی را می توان یافت که نقل های ظرف آجیل مادربزرگ و پدر بزرگ را برای خود سوا نکرده باشد.

این نقل های ریز علاوه بر خوراکی بودن، جنبه ی معنوی و خاطره انگیز بودن برای مشتری را هم دارند. به همین دلیل اغلب مشتریان هنگام خرید انواع نقل گشنیز بیشتر از آنکه به طعم آن توجه داشته باشند به ظاهر آن توجه می کنند.

بسته های نیم کیلویی نقل گشنیزی حجم مناسب و قیمت معقولی برای خرید یک سوغاتی دارند. وزن مناسب این بسته ها حمل و نقل آنها را آسان کرده و حجم کافی را برای تجدید خاطره ای چند روزه با مصرف نوشیدنی گرم فراهم می کند.

نقل گشنیز نیم کیلویی به دلیل مغز گشنیزی کوچکی که دارد، با حداکثر جذب شربت قوام یافته در فرایند طبخ، به اندازه های کوچکی می رسد. یک بسته نیم کیلویی که حجم کوچکی دارد می تواند تعداد بالایی از این نقل را در خود نگهدارد.

اکثر افراد هم ترجیح می دهند از مصرف بالای قند و شکر پرهیز کنند و استفاده از این نقل های ریز را سالم تر می دانند. به این ترتیب، خرید این نقل درجه یک ارومیه می تواند مصرف یک هفته خانواده مشتری را تضمین کند.

نقل گشنیز نیم کیلویی

نقل ارومیه برای سوغات مشهد

نقل گشنیز نیم کیلویی برای فروش در سوغات سرا یا استراحتگاه های بین راهی یک انتخاب عالی است. این نقل مانند انواع نقل سنتی ارومیه بسیار مورد توجه مسافران و مشتریان فروشگاه ها قرار می گیرد. تا حدی که بسیاری از افراد، این نقل را فقط هنگام سوغات بردن، خرید می کنند.

این افراد در ایام دیگر سال ممکن است هیچ ایده ای برای خرید نقل ارومیه نداشته باشند. دسترسی زیاد و عرضه ی بالای نقل ارومیه در فروشگاه های مشهد یکی از عواملی است که مسافران را به خرید آن ترغیب می کند. زیرا متداول ترین شیرینی موجود در سوغات سرا های مشهد و یادآور این شهر برای آنهاست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …