آذرنام
خانه / نقل / کارخانه بزرگ تولید نقل گردویی زعفرانی در کشور

کارخانه بزرگ تولید نقل گردویی زعفرانی در کشور

میدانستید که نقل گردویی زعفرانی را با برند آذرنام می شناسند؟ زیرا تنها صادر کننده ی این محصول اصیل ایرانی است. افتخار آذرنام این است که با بهترین کیفیت تولید انواع نقل ارومیه موفق به کسب عنوان بزرگترین واحد تولید نمونه کشوری شده است.

این مجموعه، نه تنها توانایی گذشتن از سدهای بزرگ موجود بر سر راه تولید فرآورده های غذایی را داشته، بلکه توانسته است بهترین باشد. برخورداری از شبکه پخش سراسری نقل در کشور و کسب مجوزهای لازم برای صادرات فرآورده های تولیدی این مجموعه، شاهد این ادعای ماست.

گستره فروش محصولات این کارخانه بزرگ تولید نقل زعفرانی گردویی در کشور، به خارج از مرزهای ایران کشیده شده است.

نقل گردویی زعفرانی

تفاوت کیفیت تولید نقل گردویی زعفرانی تولید شده در کارگاه و کارخانه

نقل گردویی زعفرانی

شاید گمان کرده اید هر چه حجم تولید کمتر باشد کیفیت نقل گردویی زعفرانی بالاتر است. پس باید نگاه دقیق تری به عملکرد کارگاه های سنتی و کارخانه آذرنام داشته باشیم.

در کارگاه های سنتی حجم کمتری از مواد اولیه تهیه می شود، تمامی مراحل تولید نقل اعم از وزن کشی، بودادن مغزها، شهد زنی و هوادهی توسط افراد صورت می گیرد. هر مرحله باید با دقت فراوان انجام شود و کیفیت محصول نهایی به مهارت کسی که مراحل تولید را انجام می دهد بستگی دارد.

هرگونه خطایی که از سوی طبخ کننده نقل صورت می گیرد در کیفیت نهایی نقل اثر گذار است. به همین دلیل محصولات تهیه شده در کارگاه های سنتی کیفیت یکدستی ندارند. کارگاه های سنتی قدیمی هنوز هم از گردان های قدیمی و ابزار سنتی برای تولید نقل اصل ارومیه استفاده می کنند.

تولید نقل گردویی زعفرانی در کارخانه آذرنام توسط جدید ترین تکنولوژی روز و به صورت اتوماتیک انجام می شود. تمامی مراحل به وسیله ی ماشین های زمانبندی شده و دقیق که امکان هرگونه خطا را در روند تولید به صفر میرسانند صورت می گیرد.

استاد کار با تجربه ای که در طبخ نقل ارومیه ماهر است، مسئولیت نظارت بر روند تولید را بر عهده دارد. ایمنی تجهیزات و بهداشت مواد اولیه توسط ناظر بررسی و تایید می شود. استفاده از تجهیزات جدید و اتوماتیک کارخانه ای در هر زمانی منجر به تولید انبوه نقل سنتی ارومیه با کیفیتی یکدست می شود.

نقل گردویی زعفرانی

نقل ارومیه کارگاهی بخریم یا کارخانه ای

اگر قصد خرید نقل گردویی زعفرانی در مقدار کم را دارید و یکدست بودن کیفیت نقل برای شما اهمیتی ندارد می توانید از تولیدات کارگاهی استفاده کنید. اما اگر صاحب فروشگاهی هستید که قصد خرید عمده و جلب رضایت مشتریان را دارید، بهتر است فرآورده ای با کیفیت یکسان را خریداری کنید.

مشتریان شما باید بتوانند به کیفیت محصولات فروشگاه شما اعتماد کنند. مجموعه آذرنام به عنوان بهترین واحد نمونه تولید نقل سنتی ارومیه در کشور مطرح شده است و محصولاتی با کیفیت بی نظیر ارائه می کند. محصولات این کارخانه به دلیل کیفیت بسیار بالا، تنوع حداکثری و برخورداری از انواع استانداردهای لازم، همیشه مورد توجه گستره وسیعی از مشتریان در داخل و خارج از کشور بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …