آذرنام
خانه / نقل / پخش کننده نقل گردویی یک کیلویی

پخش کننده نقل گردویی یک کیلویی

پخش کننده نقل گردویی یک کیلویی این محصول مقوی و مغذی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و به روش های مختلفی همچون غیرحضوری در اختیار مصرف کنندگان آن قرار می دهند.

این مراکز به صورت مستقیم و غیرحضوری در کمترین زمان محصولات خود را به اقصی نقاط کشور ارائه می دهند و هدف آن ها تامین بی نیازی مشتریان و جلب رضایت آن ها و تامین نیاز بازار داخلی می باشد.

پخش کننده نقل گردویی یک کیلویی

ارزش غذایی بالایی نقل گردویی

ارزش غذایی بالایی نقل گردویی

نقل یک شیرینی خوشمزه و پرخاصیت می باشد که از شیر شکر همراه سایر افزودنی ها مثل هل، بیدمشک، وانیل و…بدست می آید و دارای طعم های مختلفی همچون زعفرانی، کاکائویی، دارچینی، وانیلی، گردویی، بیدمشکی، هلی و…است که هر کدام دارای طرفداران خاص خود می باشند.

نقل از دیرباز در ایران سمبل شادی و نشاط بوده و در مراسمات عقد و عروسی به روی عروس و داماد می ریزند، این تنقلات خوشمزه نشاط آور است و انرژی زیادی برای بدن تامین می کند.

طرز تهیه این شیرینی خوشمزه به این صورت است که شکر را همراه با آب می جوشانند و سپس گلوکز مایع را به آن اضافه می کنند تا در نهایت خمیری شکل شود و از سایر افزودنی ها مثل گردو، پسته، هل و… بهره می گیرند.

یکی از انواع پرطرفدار این محصول که دارای ارزش غذایی بالایی نیز می باشد نوع گردویی آن است که به علت دارا بودن گردو درون خود سرشار از املاح و مواد معدنی ارزشمندی همچون انواع ویتامین، پروتئین، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فیبر، فسفر، منگنز، آهن، آنتی اکسیدان و…است که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن همچون افسردگی، مشکلات قلبی و عروقی، سرطان، کنترل افت و کاهش قند، یبوست، لاغری، سردرد، میگرن، دیابت و… بسیار مفید می باشد.

ارزش غذایی نقل بالا است و می تواند انرژی بدن را تا ساعت تامین کند، این خوراکی خوشمزه اصولا همراه با چای میل می شود و طرفداران زیادی بخصوص بین کودکان دارد و به علت انرژی بالایی که دارد می تواند انرژی فرد را تا ساعت ها تامین کند.

بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی

بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی

بازار خرید نقل گردویی بازار پررونق و سودآور است و به دلیل طرفداران و متقاضیان زیادی که دارد از رونق بالایی برخوردار است، به همین دلیل در سطح وسیعی تولید و روانه بازار ها می شود.

خرید این محصول خوشمزه و پرطرفدار به طرق مختلف اینترنتی امکانپذیر است، لازم به ذکر است که خرید عمده این محصول کمک شایانی به کاهش قیمت آن کرده و مقرون به صرفه خواهد بود، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد و این مساله برای آن دسته از افرادی که دنبال قیمت ارزان هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …

دیدگاهتان را بنویسید