آذرنام
خانه / نقل / ارائه بهترین نقل بهار نارنج یک کیلویی

ارائه بهترین نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل از شیرینی جات بسیار محبوب ایرانی است که سرانه مصرف بالایی دارد. اکثر افراد به همراه چای و یا شیر از نقل استفاده می کنند. نقل بهار نارنج از اقسام پر طرفدار نقل می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

تولیدی انواع نقل بهار نارنج یک کیلویی می کوشد تا محصول خود را در شرایط استاندارد و به شکلی کاملا بهداشتی به دست مصرف کننده برساند.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

 

ویژگی های نقل بهار نارنج

نقل بهار نارنج یک کیلویی

همانطور که گفتیم نقل در بین ما ایرانیان از اهمیت و توجه خاصی برخوردار است. نقل در بعضی از شهر های ایران به عنوان کالای سوغاتی خرید و فروش می شود. این محصول بسیار خوش طعم و خوشمزه بوده و در کارگاه تولیدی نقل از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود.

برای تهیه نبات بهار نارنج از آب، شکر، کرم تارتار، وانیل، گلاب، بهار نارنج و انواع مغز های خوراکی از قبیل گردو، بادام و بادام زمینی استفاده می شود. از ویژگی های نقل بهار نارنج می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • در روند تولید نقل بهار نارنج از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب کمک می گیرند.
  • در نقل از موادی مانند بیدمشک و تخم های گیاهانی نظیر شنبلیله و… نیز استفاده می شود.
  • در تهیه نقل بهار نارنج از غنچه های تازه بهار نارنج و گلاب طبیعی بهره می گیرند. نقل بهار نارنج بسیار خوش طعم است و عطر دلپذیری دارد. این نوع نقل را می توان پر مصرف و پر طرفدار ترین نوع نقل در ایران دانست.
  • بهار نارنج که در این نوع نقل استفاده می شود سرشار از ویتامین های آ و ب بوده و همچنین املاحی چون آهن ،فسفر ، روی و مس نیز به میزان چشمگیری در آن موجود می باشد. مصرف نقل بهار نارنج را برای افرادی که از بیماری های حافظه مانند آلزایمر رنج می برند تجویز می کنند. تنظیم سیستم گوارشی، بهتر شدن هضم غذا و پیشگیری از سرطانهای روده را می توان از ویژگی های دیگر نقل مغزدار بر شمرد.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

بازار فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی

نوع مواد اولیه ای که در تولید نقل بهار نارنج استفاده می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن خواهد گذاشت و هرچه کیفیت محصول بیشتر باشد به طبع آن از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. این تولید کننده مدتهاست در زمینه تولید انواع نقل از جمله نقل بهار نارنج فعالیت می کند و در تلاش است محصول با کیفیت خود را با نازل ترین قیمت و بدون واسطه در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

امروزه فروش نقل بهار نارنج به شکل مجازی نیز میسر است.

برای دریافت اطلاعاتی درباره شیوه و روش های خرید اینترنتی و همچنین دریافت قیمت انواع نقل می توانید با اپراتور های سایت در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …

دیدگاهتان را بنویسید