آذرنام
خانه / نقل / قیمت فروش نقل بیدمشک نیم کیلویی

قیمت فروش نقل بیدمشک نیم کیلویی

نقل بیدمشک ارومیه از رایج ترین و پرطرفدار ترین نقل ها می باشد که از خواص بسیار زیادی برخوردار است و برای سلامت بدن موثر می باشد. امروزه نقل بیدمشک نیم کیلویی یکی از پرفروش ترین ها در بازار می باشد که توانسته محبوبیت خود را بین تمام مردم حفظ کند که این امر سبب شده تقاضا برای خرید نقل بیدمشک زیاد شده و رونق خوبی داشته باشد. نقل ها در طعم های مختلف و با مناسب ترین کیفیت تولید و روانه بازار می شوند.

نقل بیدمشک نیم کیلویی

ویژگی های نقل بیدمشک مرغوب

نقل بیدمشک نیم کیلویی

نقل یکی از شیرینی جات خوشمزه و پرطرفدار می باشد که از زمان‌های قدیم  تا به امروز مورد استفاده مردم قرار گرفته است . نقل ها از آب، شکر و انواع طعم دهنده های طبیعی تولید می‌شوند. نقل ها در انواع گوناگونی می باشند مانند: نقل بیدمشک، نقل گل‌محمدی، نقل زعفرانی و… که هریک از آنها خریداران خاص خودشان را دارند و تمام رده های سنی می توانند از آنها استفاده کنند.

نقل بیدمشک در طب سنتی از خواص بسیار گوناگونی برخوردار می باشد و این نوع نقل طبعی گرم دارد و می توان آن را به همراه چای مصرف کرد و لذت کافی را برد. نقل سوغاتی شهر ارومیه می باشد و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است . فروش نقل بیدمشک در مقایسه با سایر نقل ها خوب بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

چند نمونه از ویژگی های نقل مرغوب عبارتند از:

  1. داخل خود هیچ مواد نگهدارنده ندارد
  2. در داخل نقل ها دانه های بیدمشک ارگانیک وجود دارد

نقل ها دارای ویتامین c،a و حاوی پتاسیم، فیبر و فسفر می باشند که با مصرف کمی از آنها می توانیم برخی از نیازهای بدنمان را تامین کنیم و سلامتی را برای خود بدون استفاده از دارو های شیمیایی به ارمغان بیاوریم.

فروشگاه عرضه نقل بیدمشک نیم کیلویی

نقل بیدمشک نیم کیلویی

 

عرضه نقل بیدمشک توسط تولیدی ها و کارخانجات بزرگ شهر ارومیه صورت می‌گیرد که محصولات آنها از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما عزیزان به راحتی می توانید نقل بیدمشکی ابریشمی را از طریق سایت ها و فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید و از مصرف آن لذت ببرید .

امروزه نقل ها هر چقدر ارگانیک تر باشد قیمت آن ها هم همان قدر بالا می‌رود و برای اینکه از بالا رفتن هزینه‌های جلوگیری کنیم می توانیم آنها را به صورت عمده و کیلویی خریداری کنیم که در این صورت قیمت انواع نقل بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …

دیدگاهتان را بنویسید