آذرنام
خانه / نقل / قیمت فروش نقل گردویی نیم کیلویی

قیمت فروش نقل گردویی نیم کیلویی

امروزه قیمت فروش انواع مواد غذایی تحت تاثیر نوسانات حاکم متغیر می باشد که قیمت نقل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و تحت تاثیر کیفیت، حجم و نوع سفارش، نوسانات ارز و دلار متغیر است.

با بررسی این نوسانات می توان از قیمت تقریبی این محصول مطلع شد و همچنین می توان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش تماس حاصل کرده و از قیمت دقیق نقل گردویی نیم کیلویی و… مطلع و آگاه شد.

قیمت فروش نقل گردویی نیم کیلویی

مواد اولیه مرغوب نقل گردویی

مواد اولیه مرغوب نقل گردویی نقل نوعی شیرینی و تنقلات است که عمدتا در رنگ سفید تهیه می شود و دارای مدل و طعم های مختلفی است، این شیرینی خوشمزه به علت طعم و مزه دلپذیری که دارد مورد استقبال کودکان قرار گرفته و همچنین آن را همراه با چای نیز میل می کنند.

این خوراکی پرطرفدار از شیره شکر همراه با سایر افزودنی ها مانند پودر هل، تخم گشنیز، انواع مغزیجات مثل گردو، بادام و پسته تهیه می شود و به طور کلی نقل از قدیم سمبل شادی بوده و در مراسم عروسی و عقد به روی عروس و داماد می ریختند، این شیرینی نشاط آور و انرژی بخش است.

از انواع متنوع این محصول می توان به نقل گردویی، زعفرانی، شکرپنیر، پسته ای، بیدمشکی، هلی، زنجبیلی، کاکائویی و…اشاره کرد که نوع گردویی آن به علت دارا بودن مواد مفید و پرخاصیت دارای طرفداران بیشماری است.

به طور کل مواد اولیه نقل گردویی عبارتند از شکر سفید، گلوکز مایع، گلاب، گردو، وانیل، که به کارگیری مواد اولیه مرغوب تاثیر بسزایی در تعیین کیفیت و مزه این محصول دارا می باشد.

طرز تهیه نقل خانگی گردویی به این صورت است که ابتدا شکر را همراه با آب به جوش می آوریم و در حین جوش به کمک لیستک کناره های قابلمه را تمیز کرده و سپس گلوکز مایع را اضافه و ترکیب می کنیم و اینقدر هم می زنیم تا به غلظت مناسب رسیده و حالت خمیری شکل شود، سپس بعد از خنک شدن مواد را داخل ظرفی به ارتفاع ۴ سانتی متر ریخته و مغز گردو ها به آن اضافه می کنیم، سپس با کمک قاشق مغز ها را از داخل مواد خارج و به روی کاغذ روغنی گذاشته تا خشک شود و سپس بر می گردانیم تا طرف دیگر نیز کامل خشک شود.

فروشگاه عرضه نقل گردویی نیم کیلویی

فروشگاه عرضه نقل گردویی نیم کیلویی فروشگاه عرضه نقل گردویی این شیرینی خوشمزه و پرخاصیت را در بهترین کیفیت ممکن و با قیمتی منصفانه در بسته بندی های مختلف یک کیلویی، نیم کیلویی و…در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان آن قرار می دهد.

این مراکز عرضه از روش های مختلف حضوری و غیر حضوری برای ارائه محصولات خود بهره می گیرد و در کمترین زمان به متقاضیان و مشتریان خود عرضه می دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی دارچینی

قیمت نقل گردویی دارچینی در فروشگاه های تهران

تمایز اصلی نقل گردویی دارچینی، طعم و عطر آن است. این نقل ادویه دار که …

دیدگاهتان را بنویسید